VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY POSKYTOVANIA SLUŽIEB

VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

1.1 Všeobecné Obchodné Podmienky (ďalej len "VOP") - práva a povinnosti poskytovateľa a objednávateľa.

1.2 Poskytovateľom je spoločnosť MPROF-ASISTENT, s.r.o., so sídlom SR, 821 04 Bratislava – mestská časť Ružinov, Doležalová 15C, IČO: 56 628 749, tel. č.: +421 952 303 845, e-mail: info@mprof-pomocnik.sk, ktorá je zároveň prevádzkovateľom webového portálu www.mprof-pomocnik.sk, na ktorom je zverejnená ponuka služieb, prostredníctvom ktorého môže objednávateľ uzavrieť s poskytovateľom zmluvu o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva o poskytovaní služieb").

1.3 Objednávateľom je každá, fyzická alebo právnická osoba, ktorá si službu objedná cez formulár alebo telefonickú linku (Mobilná linka, WhatsApp, Viber, Telegram), ktorí sú uvedení na webovej stránke www.mprof-pomocnik.sk.

1.4 Poskytovanie služieb je v rámci voľných živností, najmä predmetov podnikania: Prípravné práce k realizácii stavby; Dokončovacie stavebné práce pri realizácii exteriérov a interiérov; Sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu, služieb, výroby; Skladové, pomocné a prepravné služby v doprave; Prenájom, úschova a požičiavanie hnuteľných vecí; Čistiace a upratovacie služby; Oprava osobných potrieb a potrieb pre domácnosť.

OBJEDNÁVKA

2.1 Objednanie služieb u poskytovateľa sú na základe výslovnej dohody alebo akejkoľvek elektronickej komunikácii (napr. e-mail, WhatsApp, Viber, Telegram) a podpísanej objednávky ktorú reguluje VOP.

2.2 Zmluvný vzťah medzi objednávateľom a poskytovateľom, vzniká v deň podpisu objednávky, podlieha VOP, a zanikne dňom podpisu aktá vykonaných prac.

CENA SLUŽIEB A PLATOBNÉ PODMIENKY

3.1 Všetky ceny služieb sú uvedené v EUR. Cena za službu zahŕňa plnenia, ktoré sú uvedené v objednávke. Cena objednanej služby je konečná a považuje sa za zaplatenú v okamihu pripísania finančných prostriedkov na účet poskytovateľa.

3.2 Objednávateľ je povinný na základe objednávky uhradiť poskytovateľovi cenu objednanej služby. Cenu služieb objednávateľ uhradí jedným z nasledujúcich spôsobov:

a) Bankovým prevodom na účet poskytovateľa

b) V hotovosti do rúk poskytovateľa

REKLAMÁCIA

4.1 Objednávateľ sa môže na poskytovateľa obrátiť so svojimi podnetmi, sťažnosťami alebo reklamáciami týkajúcimi sa poskytnutia služby, a to písomne na adresu sídla poskytovateľa: MPROF-ASISTENT, s.r.o., so sídlom SR, 821 04 Bratislava – mestská časť Ružinov, Doležalová 15C, alebo v elektronickej podobe na email: reklamacia@mprof-pomocnik.sk

4.2 Neoprávnenú reklamáciu poskytovateľ zamietne.

PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATEĽA A OBJEDNÁVATEĽA

5.1 Objednávateľ je povinný za poskytnuté služby zaplatiť priamo poskytovateľovi, bezprostredne po vykonaní objednaných služieb.

5.2 Objednávateľ je povinný zabezpečiť prístup do miesta plnenia objednávky.

5.3 Poskytovateľ je povinný poskytnúť služby, ktorá bola dohodnutá medzi Objednávateľom a Poskytovateľom.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

6.1 Poskytovateľ oboznamuje objednávateľa, ktorý je spotrebiteľom a objednávateľ berie na vedomie, že v zmysle ustanovenia §7 ods. 6 písm. a), b) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej poskytovateľom (ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa") nemá právo odstúpiť od zmluvy, ak predmetom zmluvy je

a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom objednávateľa ako spotrebiteľa a vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,

b) poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

6.2 Poskytovateľ má právo od zmluvy o poskytovaní služieb odstúpiť v prípade, ak:

a) objednávateľ neuhradí cenu objednanej služby riadne alebo včas,

b) objednávateľ porušil svoje povinnosti podľa VOP

c) v prípade objektívnej nemožnosti poskytovateľa poskytnúť službu.

6.3 V prípade odstúpenia od zmluvy o poskytovaní služieb, zo strany poskytovateľa z vyššie uvedených dôvodov, poskytovateľ bez zbytočného odkladu vráti objednávateľovi uhradene za cenu služby v plnej výške.

ZÁVEREČNÉ A SPOLOČNÉ USTANOVENIA

7.1 Komunikácia medzi poskytovateľom a objednávateľom vykonáva elektronickou formou cez e-mail alebo v listinnej podobe, doručeniam na adresu poskytovateľa.

7.2 Poskytovateľ je oprávnený jednostranne zmeniť tieto VOP, ak zákon neurčuje inak. Poskytovateľ, túto zmenu zverejní na svojom webovom portáli www.mprof-pomocnik.sk , VOP v aktuálnom znení sa vzťahujú aj na zmluvné vzťahy medzi poskytovateľom a objednávateľom, ktoré vznikli pred ich účinnosťou.

7.3 Informácie o ochrane osobných údajoch objednávateľa sú uvedené na webovom portáli poskytovateľa www.mprof-pomocnik.sk

7.4 VOP sú záväzné pre obe strany a sú súčasťou zmluvy podpísanej medzi poskytovateľom a objednávateľom.

7.5 Všetky spory, ktoré vzniknú alebo sa týkajú zmluvy podpísanej medzi objednávateľom a poskytovateľom, sa riešia prostredníctvom slovenského súdu a podliehajú slovenskému právnemu poriadku.